četvrtak, 8. siječnja 2009.

THE HILLS HAVE EYES (2005) & THE HILLS HAVE EYES 2 (2007)

Sjecam se da sam prije nekoliko tjedana narucio filmove preko nekog nepouzdanog hrvatskog portala koji prodaje original filmove po cijenama kakvima ih ima i u shopovima (80,00 +).
I, eto, privatna njihova dostava (nakon 2 puna tjedna!!!) dolazi na moja vrata i donosi mi paket
dvaju necenzuriranih (unrated, op.ur.) filmova. I, eto, dolaze dva slashera koja sam prije imao, ali s cenzurom: The Hills Have Eyes Unrated i The Hills Have Eyes 2 Unrated. Oba sam filma platio 199,94, naravno s postarinom od 35 kuna (!). Filmovi su nesto bolji od cenzuriranih verzija,
ali opet ne toliko dobri da bih sada tratio vrijeme i prostor za takve filmove. Sad cekam jer mi uskoro dolaze filmovi 'Halloween 2007' i 'The Texas Chainsaw Massacre' i mozete ocekivati osvrte.
Eto vam DVD covera:











Nema komentara:

Objavi komentar